3.1.11

Geleneksel Hayat Tespitleri #7 - Bazen Her Şey Basittir


Benim bir tane en iyi arkadaşım var. Düzenli olarak görüştüğüm tek arkadaşım da kendisidir efenim. Bahsetmek istediğim olayın öncesi şöyle;

ö: Olm canım çok sıkkın lan.
ç: Siktir et ya, gel de pes oynayalım. Seninki de yine Ankara'ya geliyormuş, abisinin nişanı varmış. Abisiyle dalga geçecekmiş. 
ö: Abisi onla dalga geçecek asıl evde kaldın diye, haberi yok. Neyse, siktir et, geleyim de pes oynayalım.

İşte mühendislerin bu huyunu çok seviyorum. Canım sıkkın dediğimde bana durup bir saat vaaz çekmiyorlar, hayatın güzelliklerinden bahsedip pollyanna olmuyorlar ya da hadi gel omuzuma ağlavari liseli aşık muamelesi çekmiyorlar. "Siktir et" diyorlar. Hayat bir mühendis için bazen bu kadar basite indirgenebiliyor. Kadınların mühendislere olan nefretini de bu açıklıyor aslında. Onlar her şeyi karmaşık istiyorlar. 

Ama hayatta bazen "siktir et" diyebilmek lazım. Yoksa bu saate kadar oturursun.




Masaüstü arka plan fotoğrafı olarak bunu kullanıyorum şu sıralar. Sizden bu fotoğrafa bakınca ne gördüğünüzü yazmanızı istiyorum. Bir uçak, muhtemel bir okyanus gibi şeyler yazmayın ama. Yorum istiyorum.

4 yorum:

kepazeyim dedi ki...

Vapurlar? Susup kahve içen başka meslek sahipleri tanıyorum.

özcan dedi ki...

vapurlar? really? böyle değil ya, "yalnızlık bazen özgürlüktür" gibi sloganımsı ya da "ufkunuzu genişletmek için yükselmeniz gerekir" gibi mesaj kaygılı şeyler istiyorum. en olmadı "güneşin batışına bakılırsa burası ancak ege denizi" olabilir gibi şeyler yazın.
o meslek grubundan da arkadaşım var mıdır ki, ne dersin?

Adsız dedi ki...

Ben bu yazı için fon müziği olarak şu videoyu düşünmüştüm.http://www.youtube.com/watch?v=kfuYHBiZC9g

özcan dedi ki...

ahahha
"battaniyem kareli
her saniyem değerli"

Yorum Gönder

 
Okuduklarınız tamamen benim yazdıklarımdır.
Okuduklarınız tamamen size kalmıştır.
yine beklerim.