7.3.11

1 Soru - 1 Cevap

Sence bloglarımızı neden istemiyorlar? -gumusi

istemiyorlar çünkü o blog sayfalarından birinde itin götüne sokulacaklarını biliyorlar.

blogger yasağının nedeni, digiturk’ün korsan maç yayınlarını engelleme çabası olarak gösterildi. çoğu gece internet üzerinden nba maçı seyrediyorum. abc’yi, espn’i yönetenlerin digiturk yöneticileri kadar kafası çalışmıyor mu? erişim hakkına saygı duyan bir sistem yüzünden blogger yayınlarına bir şey yapamıyorlar. keza yine internet üzerinde ingiltere primer lig maçlarında olan yayın sayısı bizim lig maçlarındakinden katlarca fazla. onlarda da yasak yok. neden böyle? çünkü bizim yöneticilerimiz sansür koyarak insanlarımızın beynine duvar örebileceklerini düşünüyorlar. unuttukları bir şey var; özgürlüğe karşı örülen bütün duvarlar bir gün yıkılmaya mahkumdur. bu enkazın altında kaldıkları günü iple çekiyorum.

önce youtube yasağı ile görsel, sonra fizy yasağı ile işitsel ve sonunda da blogger yasağı ile düşünsel paylaşım hakkımızın üstüne toprak atıldı. ve daha nice adını sayamadığım internet sitesi. evet, erişim özgürlüğü ölmüştür, ağlayanımız yoktur. kimse görmesin (youtube), duymasın (fizy), bilmesin (blogger) anlayışı hakim. yazık.

her şeyi geçtim, bilgisayarımda film izlerken ne zaman buzlanmamış/sansürlenmemiş şekilde sigara içen insan görsem aklıma sansür geliyor. zihinlerimize işlemiş artık sansür. benimsemişiz, aksini gördüğümüzde garipser olmuşuz. hayatımızın bir parçası olmuş. belki fikirlere mermi işlemiyor olabilir ama sansür beyin tümörü yapıyor.

dns: 8.8.8.8 / 8.8.4.4 , en olmadı hotspot shield vasıtasıyla çözüm üretmek mümkün. koydukları yasaklar ile halkını daha fazla yasal olmayan şeylere yönlendirip kendine demokratik diyen başka bir yönetim kalmamış olsa gerek? padişahım çok yaşa.

2 yorum:

çitlembik dedi ki...

hep blogunu açıyor açıyor yorum bırakmadan gidiyorum, bu sefer kesin bırakıcam dedim. ama yine ne yazsam bilemedim o yüzden bunları yazdım işlkjhgf napiim yorum bırakmak istedim sana bi kez de ben şaşırtiim dedim şilkjhgf

özcan dedi ki...

iyi yapmışsın, şahane yorum olmuş, çok da güzel iyi olmuş =)

Yorum Gönder

 
Okuduklarınız tamamen benim yazdıklarımdır.
Okuduklarınız tamamen size kalmıştır.
yine beklerim.