9.3.11

Anlayana "Ten Minutes", Anlamayana "One Minutes"

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ne desem bilemedim gece gece. bu tip şeyleri artık hiç düşünmüyor oluşumuz mu daha kötü yoksa elimizden bir şey gelmemesi mi bilemedim.

sosyal mesaj vermek istemezdim ama ne bileyim işte öyle. hayat ne tuhaf vapurlar falan...

özcan dedi ki...

yönetmen savaştan yaklaşık 8-9 yıl sonra bu kısa filmi çekmiş, belli ki bazı şeyleri hatırlatmaya çalışıyor. gidiyor ödül alıyor ama kısa film anlattıkları ile değil de "en iyi kısa film" olarak nam yapıyor. toplu bir bilinç lazım, birey olarak sen, ben ancak böyle çabaladığımızla blog köşelerinde kalırız.

olsun, sosyal mesaj da vermek lazım bazen iyi yapmışsın.

Yorum Gönder

 
Okuduklarınız tamamen benim yazdıklarımdır.
Okuduklarınız tamamen size kalmıştır.
yine beklerim.