3.9.10

Evreni Kim Yarattı Çıkmazı

Öğleyin gazeteyi açtığımda karşıma çıkan ilk haber "ünlü fizikçi: evreni tanrı yaratmadı." oldu. Eksi sözlüğe baktım orada da gündem olmuş. Allaalla, evreni daha dün tanrı yaratmıştı halbuki. Ne çabuk değişti.



Stephen Hawking teorik alanda çok önemli bir fizikçi cidden. String teorisinden tutun da higgs bozonuna kadar bir sürü önemli çalışması var. Bunlardan bahsedecek değilim. Her gün yeni bir aykırılıkla gündeme gelmesini de çok iyi biliyor. Keşke yürüyebilseydi, çok kadının canını yakardı. Neyse. Diyeceğim şu ki, daha önce tanrının parmağı olduğunu söyleyen de kendisiydi. Bilim sürekli kendini yenileyen bir şey ve önemli bilim adamları da kendini buna adapte ediyor. Stephen Hawking de bunların başında geliyor. Dün tanrının yarattığını, bügün fizik kuralları kendi içinden çıkartabiliyor. Bunun üzerine kitap çıkaracakmış. Yarın bir gün yeni bir kitap çıkaracağı zaman, evreni ben yarattım demesinden korkuyorum. Demezsin dimi Sitefin hoca?

Bilim sürekli kendini yeniliyor, buna eyvallah, ama evren de bir günde tanrının elinden alınıp fiziğe mal edilmez ki kardeşim! Belki kitabı okurum. Bak demişken, dnr'da bilimsel kitaplarının, bulmaca ve bilmece reyonunun hemen yanında olması bana çok koyuyor be...

Ayrıca alışmışım seksi fotoğrafları için tıklayın gazeteciliğine, bu haberi sürmanşet görünce şaşırdım. Neyse, altta iki tane tecavüz haberi var, akşam iftar olsun da onları okurum keyifle artık. asdkljl

Şaşkınlığım bundan. Yoksa evreni Ferhat Güzel ile ortaklaşa ben yarattım. Töbeyarabbim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hmm tabi tabi

özcan dedi ki...

ne yani bana inanmıyor musun? (=

Yorum Gönder

 
Okuduklarınız tamamen benim yazdıklarımdır.
Okuduklarınız tamamen size kalmıştır.
yine beklerim.