25.11.10

20 Soru - 19 Cevap

En son orta okul zamanımda deftere sorular hazırlanarak herkese cevaplatttırılırdı, aklıma o geldi. O zamanki sorular "hobin ne?", "fobin ne?" gibi daha basit sorulardı. Fobi kelimesinin anlamını o zaman öğrenmiştim. Nasıl öğrenmeyeyim ama, ilk aşık olduğumu sandığım hatun bana fobin ne diye sormuş. O zaman internet de yok tabi, açtım Türkçe sözlüğü fobinin anlamına baktım. Sonra da kendime güzel fobiler bulmuştum çünkü hatunu fobilerimle etkilemem lazımdı.Yeterince güzel değillermiş, bundan eminim artık =). Şimdiki sorular genel olarak daha güzel hazırlanmış, ben de zaten fobilerimle kimseyi etkileyemeyeceğimi öğrendim.

Neyse, sorulara gelelim

1-En sevdiğiniz kelime : Heyhat.
2-Nefret ettiğiniz kelime : Sanırım.
3-Ne sizi heyecanlandırır? : Çok az şey. Ömür boyu bir kez olacak şeyler. Abimin nişanı gibi.
4-Heyecanınızı ne öldürür? : Çabuk sıkılan biriyimdir; dolayısıyla "zaman".
5-En sevdiğiniz ses : Yağmur ile yeryüzü  buluştuğunda çıkan ses. Yağmurun sesi. 
6-Nefret ettiğiniz ses : Patlak hoparlörden gelen cızırtı. 
7-Hangi mesleği yapmak istemezsiniz? : Askerlik. Sorun her gün bot boyamak, tıraş olmak ya da aynı üniformayı giymekten öte bir şey. Bildiğin insan kalıbı değişiyor. Buna rağmen Hava Harp Okulu'nun kıyısından dönmüş olmam da nasıl bir şanstır.
8-Hangi doğal yeteneğe sahip olmayı isterdiniz? : Uçmak. 
9-Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz? : Kendime örnek aldığım biri olmadı, o yüzden bu sorunun cevabı benim için çok zor. Belki, Antik Mısır dönemindeki firavunlardan biri olmak isterdim. Sırf piramitler nasıl yapılıyor görmek için =)
10-Nerede yaşamak isterdiniz? : İnsanın yaşadığı mekana değil zamana ait olduğunu düşünüyorum. O yüzden bu sorunun cevabı "geçmiş"tir.
11-En önemli kusurunuz : Duygusal olmam. Alınganlığı da beraberinde getiriyor bu. 
12-Size en fazla keyif veren kötü huyunuz : İnternet. 
13-Kahramanınız kim? : Freddy Krueger.
14-En çok kullandığınız kötü kelime : Lan!
15-Şu anki ruh haliniz : Zamansız alınmış ve mevsiminin gelmesini bekleyen kazak gibi. Yeni ama şu an için lüzumsuz.
16-Hayat felsefenizi hangi slogan özetler : "Everybody lies"
17-Mutluluk rüyanız : Bunun cevabını bilmiyorum.
18-Sizce mutsuzluğun tanımı : Mutluluk kimyasal bir reaksiyon olarak düşünürsek, ki öyle olduğunu biliyoruz, sevmek ve sevilmek bunun katalizörüdür. Sevip ama sevilmeme ya da hiçbir şeyi sevememe durumudur.
19-Nasıl ölmek isterdiniz? : "Yaşlanarak"
20-Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah'ın size ne söylemesini istersiniz? : Herkes ikinci şansı hak eder! =)


Şimdi benim de birilerini mimlemem gerekiyor sanırım. Hayır, o kadar takipçimin içinden kimi seçeceğimi şaşırdım =)


Son olarak da ister bunun adına "mimlemek" deyin, ister "ara pası" deyin, isterseniz de " 'pivot tipi santrfora' defanstan şişirilen top" deyin, ne derseniz deyin, ama buradan Melike'ye teşekkürlerimi de iletmiş olayım.
İletildi raporu - hayır.
Cevap iste - hayır.  
Gönder  (=

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Mutluluğun kimyası nasıl oluyor peki ? Mutluluk kimyasal bir reaksiyon ise neden psikoloji diye bir güç var?

özcan dedi ki...

mutluluğun uyarılması, hormonların salgılanması bunları kastetmiştim. vücut kimyası desem daha doğru olurmuş belki :/

Adsız dedi ki...

Evet, sözcük seçmimi açısından daha iyi olurdu.İfade açısından, yanlış anlaşılabiliyor. :)

Yorum Gönder

 
Okuduklarınız tamamen benim yazdıklarımdır.
Okuduklarınız tamamen size kalmıştır.
yine beklerim.