14.11.10

Kim Arasın Çıkmazı

Babam, halam ve amcam arasında geçiyor ve ben ağzım açık dinliyorum;

Hani çok da lazım olmayan birisi aranacak,

babam: Ben ararım tamam.
halam: Seninki turkcell, vodafone çok yazar. Ben ararım.
amcam: Seninki her yöne bedava mıydı?

Şu yaşımdayım, hala hangi operatörde hangi kampanya var bilmem. Turkcell'i ben zengin ediyorum galiba :/

halam: Değil ama vodafone'dan vodafone az tutuyor.

Kanlarında var; hani eski toprak, kıtlığı, yokluğu görmüş derler ya, cidden böyle bir güç var. Çevremde böyle düşünen üç arkadaşım olsaydı, şimdiye Turkcell batmıştı. Belki de batmamıştı. Yaşamadan bilemeyiz.

6 yorum:

Melike dedi ki...

bizimkilerde de büyük olan arar küçük olan açar mantığı vardır. yani yazacaksa büyüğe yazsın klgjfldj
gerçi artık sen bilmiyorsan o senin rahatlığınla alakalı biraz da özcan :) mesela baktım olmayacak hattımı tarifemi değiştirdim ben. artık öyle hesap yapmamızı gerektiren şeyler kalmadı neredeyse operatör kampanyaları sayesinde :) bu arada esnaf tarifesi diye bişi var süper klgjdfljg esnafa tabii :/

Adsız dedi ki...

Tukcell'i hep beraber zengin ediyoruz valla :( Eski toprak işini biliyor. Biz yeni kuşak, onlar kadar haberdar değliz maalesef :( Bu arada, Özcan, durum hikâyecisi yapalım seni :) Yine küçük bir kesitten, gülümseten küçük bir yazı yazmışsın.Devamı gelmeli, sağlıcakla kal...
Not : Tüm yazdıklarına olamasa da çoğuna yazacağım bir şeyler illa ki :)))

özcan dedi ki...

Durum hikayecisi güzel bir şeye benziyor, tamam olayım (= Sitemin ismini mi değiştirsem? "her zaman beklerim" yapayım :P

özcan dedi ki...

Benim rahatımı bozacak bir şey lazım o zaman asdlkj Yeni hattından "Ben Melike" diyen sen miydin yoksa =)) Kullanamıyor musun yoksa kullanmak mı istemiyorsun bilmiyorum ama asker tarifesi gibi bir şey de vardı. O da çok hesaplıydı :/

Adsız dedi ki...

Hehehe güzelmiş :)) Ben zaten ilk yazından itibaren tüm yazılarını okudum.Sen yine beklersin, ben de yine gelirim, gelir okurum :)))Seni durum hikayecisi olarak göreceğiz inşallah. Poe okumaya devam! :)))

Melike dedi ki...

benim olduğunu anlamama ihtimalini düşünmek istemiyorum :) hala eski hattımı kullanıyorum da öbür hattım da var. ikisi de yılların hattı kıyamıyorum birini kapattırmaya lfkjsdkfj psikoloğumla görüşmeliyim :(
kamu hattına geçtim. asker hattını falan bilmiyorum :)

Yorum Gönder

 
Okuduklarınız tamamen benim yazdıklarımdır.
Okuduklarınız tamamen size kalmıştır.
yine beklerim.