20.12.10

Bir İtiraf, Bir Şarkı

Yaklaşık olarak son 2 ayda yazdığım/hazırladığım 21 yazının sadece 10 tanesini yayınladım. Niye diye merak edenleriniz olur diye nedenlerini yazayım.

Blog yazmaya ilk başladığımda "zaten yazıyorum bunları, yayınlayayım ne olacak ki" fikrindeydim. Daha sonradan da "bir cümleye takılıp iki satır yorum yazacağımıza, bununla ilgili yazılar hazırlayalım, yani daha etkileşimli olsun" istemiştim. Bu da çok ütopik bir düşünceydi şimdi kabul ediyorum. Artık ne özel hayatımı buraya taşıyarak blogu günlük gibi kullanmak, ne de olmayacak bir hayalin peşinden koşmak istiyorum. Yazılarımı yazıyorum; bazen paylaşıyorum, bazen de paylaşmıyorum. 

Zaten fazla bir seçenek de yok gibi. 

2 yorum:

bratislava dedi ki...

yazıyla ilgili yorum yapmayacağım ama bu şarkı süper ötesi

özcan dedi ki...

yahu ben hiç kötü şarkı kullanır mıyım?! =)

Yorum Gönder

 
Okuduklarınız tamamen benim yazdıklarımdır.
Okuduklarınız tamamen size kalmıştır.
yine beklerim.