4.8.10

Bir adet yeni mesajınız var

Merak etmeyin fazla uzatıp sıkmayacağım; birkaç satır yazıp uyuyacağım. Zaten uzun olsa da sıkarsa okumazsınız, neyse.

Yaklaşık 2 senedir engin okyanusta dalgalar ve rastgele esen rüzgar ile ilerleyen forumumuza(zamanı gelince adını açıklayacağım, şu an söylemeyi uygun bulmuyorum) yeniden ivme kazandırmaya karar verdik. Hala eskiye dönük yazılanlar ve reklam kampanyası gibi şeylerin üzerinde duruyoruz. Eski yazılanların silinmesi benim olmazsa olmazım, nedenini biliyorsunuz zaten. Planladığımız gibi olursa, çok kalabalık olmasa da 10-12 kişi ile ilerleyen bu forum epeyce zamanımı alacak. Forum, twitter, blog, formspring, düzenli yazmak istediğim bir adet sözlük derken fazlasıyla dağılmış olduğumu, olacağımı fark ettim. Ayrıca istediğimden daha az kitap okuyor ve film/dizi izliyorum. Bu demek değil ki size daha az zaman ayıracağım. Bugün pozitif biri olacağım ve zamanın böyle yetersiz kalmasından nasıl memnun olduğumu söyleyeceğim(uyumadan önce şirinleri de görürüm belki :/). Boş kalmak en kötüsü, bir şeyler yazmak, yazacak çok farklı alternatiflerin olması iyi, bu zamanı özellikle buradaki birkaç arkadaşımla paylaşmak ise en güzeli.

2 yorum:

kepazeyim dedi ki...

gargamelin de miskin diye bi kedisi var.

özcan dedi ki...

o kedi yüzünden şirinleri göremiyor zaten!

Yorum Gönder

 
Okuduklarınız tamamen benim yazdıklarımdır.
Okuduklarınız tamamen size kalmıştır.
yine beklerim.