16.8.10

İnsanlık Üzerine

Şunu şunu yapan insanlar hakkında ne düşünürsün, şunu giyen insan hakkında ne düşünürsün, şu yapılsa tepki ne olur tarzında onlarca soruya rastlıyorum formspring’te. Cevaplar o kadar keskin veriliyor, o kadar emin yazılıyor ki bazen şaşıyorum. Halbuki sözkonusu durumlarda nasıl tepkisiz kalıyor insanlar, nasıl anlamıyorlar bile şundan nefret ederim dediklerini, nasıl da görmezlikten geliyorlar önceki cevaplarında yazdıklarını anlamak mümkün değil. Zaten anlaman da beklenilmiyor. Diyeceğim o ki insanlık yalancı, en iyi ihtimal doğruyu konuşmuyor. Herkesin yalanları ve/veya söylemek istemedikleri var. O zaman çok mu zor susmak, nedendir bu gürültü patırtı!?

İnsanlar ilgi manyağı; hatta manyaklığı aşıyor artık narsist olma noktasına varıyor. Nasıl da toplu soru sorup bir adet fazla soru cevaplama derdine düşüyorlar. Anlamadığım şey bu kadar ilgi bekleyen kişiler hiç mi düşünmüyor; nasıl toplu soru ile birinin ilgisini çekebilirsin? Fazladan cevaplayacağın bir adet soru ile kaç yüz türk kızını geçmiş olacağının derdine mi düşüyorsun!? Bu kadar mı egon var? Narsist olacak kadar ilgi beklemek ne kadar da sıradanlaşmış! Her yerde sizden var be! Bi de twitter’da şu takipçim gitmiş, bu kadar takipçim azalmış diye zırlayanlar var; üstelik, hiç tanımadığı, hayatında bi kere bile merhaba demediği insanlar artık takip etmiyor diye. Alooo, insanların en sevdiklerini bile bir süre sonra terk ettiği bir hayattasınız! O egolarınız yüzünden ancak bunu mu garipseyebiliyorsunuz?

Her taraf zeki insanlarla dolmuş. Her tarafta zeki olduğunu düşünen ama genellikle mutsuz insanlara rastlıyorsunuz. Herkes yazılanların içine gizlenmiş ironiyi anlıyor, kelime oyunları yapıyor, en komiklikli esprileri incelikle sergiliyor ama gelin görün ki hiçbiri mutlu değil. Zekisin ama mutlu değilsin. Zekisin ama huzuru bulamamışsın. Zekisin ama yalnızsın. Zekisin ama zeki değilsin işte! Bırakın zeki olmayı da, mutlu olun!

İnsanoğlu zeki olduğunu sanan, egoist bir yalancıdır. Sonra bana soruyorlar "niye sevmiyorsun insanları?" diye. Niye ve neresini seveyim? Yine de evet seviyorum diyeceğim, sevmiyorum aslında da işte.

Sonuçta ben de herkesten biriyim.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

biliyordum..

Adsız dedi ki...

bir dağ evine yerleş. seni o paklar bu kadar sinire.

özcan dedi ki...

arada agresif tespitlerim de oluyor kabul, ama bunu benden kurtulmak için fırsat bildiğini bilmiyordum asdkljl
üslup sert olmuş ama yazdıklarımın doğruluğundan hala kuşku duymuyorum.

Adsız dedi ki...

fazla mı alıngansın, fazla mı hassassın; bazen karar veremiyorum özcan =))

Yorum Gönder

 
Okuduklarınız tamamen benim yazdıklarımdır.
Okuduklarınız tamamen size kalmıştır.
yine beklerim.