27.8.10

Çok Güzel İnsanlar Çetesi


Tam 1 ay 1 gün önce yine buluşmuştuk. O zaman yine yazacaktım ama kelimelerden korkmuştum. Dün yine buluştuk. Bu sefer başka türlü yazacağım.

Melike: 23 yaşında. Hep 23 yaşında =) Çetenin elebaşı oluyor kendisi. Zaten tüm dünyayı karşısına almış korkmadan üzerlerine yürüyor gibi. Görmeniz lazım. Zamanında “ey, iki adımlık yerküre / senin bütün arka bahçelerini / gördüm ben!” demişliği de var. Kocaman gözleri ile görmüştür, itiraz edemem.
Zayıf noktası: Kalbi. Kırılıyor.
Güçlü noktası: Tecrübesi.

Özlem: Çetenin vurucu üyesi. Benin bazı günler tüm gün konuştuğumu birkaç dakikada konuşabilme yeteneğine sahip. Son derece seri, tam otomatik silahlar gibi. Ama öldürmüyor. Boş da konuşmuyor. Çete toplantılarına firar edip katılıyor. Zaman zaman emo’ların arasına karışıp bilgi akışını sağlıyor =)
Zayıf noktası: Tembel =)
Güçlü noktası: Alınmıyor, kızmıyor. Çok uğraştım çok ama nafile.



Gökhan: Çetenin neşe kaynağı. Neşeliyken tüm çevresine bunu yansıtabiliyor. Ama yaklaşık 2 ay önce habersiz hesap kapatacak kadar bunalımdayken, bir ay sonra çok neşeli olabiliyor. İçinden yüzlerce fay hattı geçiyor, deprem riski çok fazla. Kavga işlerine karışmıyor; bahanesi de hazır; gözlük.
Zayıf noktası: “adsız.jpeg” =))
Güçlü noktası: Doğru insanlara güveniyor.

Ben: Aralarında en vasıfsız olanı. Arada onları dinliyorum, gözlemliyorum. Sonra birkaç kelimeyi yan yana getirip yazıyorum.
Zayıf noktam: Bunu söyleyecek halim yok buradan =)
Güçlü noktam: Melike, Özlem ve Gökhan benim arkadaşım.

İşte çete şimdilik bunlardan oluşuyor ama genişlemeye meyilli. Çetenin amacı mı? Eğlenmek tabii ki =)

6 yorum:

bratislava dedi ki...

otomatik silah hmm, bunu da yazayım bi kenara. herkes yorgundu bence dün ama ; performans düşüklüğü vardı biraz. bi dahakine Ahmet de olsun. ve adını hatırlayamadığım bahçeye gidelim. niye "vasıfsız"? en fazla gözlem yapanı daha doğru bi tanımlama sanki.

özcan dedi ki...

bi dahakine kısmını sevmiyorum ben :/ ahmet gelince de toplanırız tamam ama ahmet gelene kadar ohooo =)gözlemci olayım ben de tamam =)

Melike dedi ki...

1) çete reisliği hiç sorun değil
2) daha 23 değilim beeeeeğn! kjdksaj
3) valla değilim!
4) kendine haksızlık ediyorsun, tevazu diyelim adına.
5) çok güzel insanlar sahiden
6) 23 olmadım ben! az sabret! lkfjsdj

özcan dedi ki...

1)kabul ediyorsun yani asdlkjlj
2)yaklaşık 2 ay için beni mi kırıyorsun :/
3)olacaksın ki!
4):$
5)buna itiraz etmem.
6)ben sabrederim de, zaman sabredecek mi?! asdkljlj

kepazeyim dedi ki...

İstanbul da esiyoğh.

özcan dedi ki...

hangi dilde "kıskandım" demenin yolu bu? =)

Yorum Gönder

 
Okuduklarınız tamamen benim yazdıklarımdır.
Okuduklarınız tamamen size kalmıştır.
yine beklerim.