5.6.10

Netten Hatun Kaldırmanın Püf Noktasızları

Sizin için engin tecrübelerime dayanarak ‘netten nasıl hatun kaldırabileceğinizi’ anlatıyorum. Bu fırsatı başkasına sunmam, o yüzden kaçırmayın ve aşağıda yazdıklarımı dikkatlice okuyun.


* Gördüğünüz her hatuna ilk mesajı atan siz olmayın. Ondan bekleyin tanışma mesajını.

* Tanıştığınızda olay bitmiyor. Çevrimiçi görür görmez hal hatır sormayın. Ağırdan satın kendinizi. Bir seferlik konuşmayla kimse kimsenin arkadaşı olmaz.

* Kibar davranın. Çemkirse de, bağırsa da , terslese de nazik olun.

* Efendi ve dürüst olun. Unutmayın ki piç olmak en kolayı. Etrafta milyon tane var bunlardan.

* Entrylerinizde hatunlara selam etmeyin. Üzerine oturduğunuz organınızdan uydurduğunuz kelimeleri kullanmayın. Cevaplarınızda sıkıcılık uğruna da olsa gerçekçi olun. Türkçeden şaşmayın. 

* Asl, slm, mrb gibi samimiyetsiz sözlerden uzak durun. Canım, canikom, kuzum, aşkım, bitanem gibi hitapları elinizden geldiğince az kullanın. Az kullanın ki kullanmanız gerektiğinde bir anlamı olsun.



* Ben güçlüyüm, ayrıldım ama çabuk atlattım, ben daha iyilerini hak ediyorum gibi özgüveninizi yüksek gösterecek cümlelerden sakının. Doğal olun, ne iseniz öyle davranın.

* Ve en önemlisi yazdığı bir yazıyı beğendiğinizde bunu her seferinde özel mesajla bildirmek zorunda hissetmeyin. Sizin için yazmıyor onları. Heyecana mahal yok.

* “Burası kastı msn var mı?”, “seni çok merak ediyorum, buluşalım mı?”, “telefon numaranı versene, sesini merak ediyorum…”  gibi direkt sonuca gidebilecek sorulardan uzak durun. Zamanı gelince bunlar kendiliğinden olacaktır zaten.


İşte arkadaşlar bunlar benim taktiklerim. Siz bunları 'YAPMADIĞINIZ' sürece başarıya ulaşacaksınızdır. Kısmetiniz açık, kaldırdığınız hatunlar sarışın olsun. 

5 yorum:

Melike dedi ki...

bakalım bu taktiklerle hatun kaldırabilecek miyim :)))

kepazeyim dedi ki...

eyvallah usta, ben de niye yapamıyorum diyodum, artık msn pls demicem.

özcan dedi ki...

Melike elini sallasan 50 tanesi zaten =)

diyeceksin Ahmet diyeceksin!! ("bunları yapmadığınız sürece")

Jale_K dedi ki...

ben günde en az 5-6 kere "canikom" kelimesini kullanan bi tip olarak bi tip oldum burda:P
bi de sarisin degilsek , kaldirilmayi da mi hak etmiyoruz? (:

özcan dedi ki...

:| biliyordum zaten hatun kaldırmaya uğraştığını 1589674354

ikinci cümlen için cevabım yok artık (=

Yorum Gönder

 
Okuduklarınız tamamen benim yazdıklarımdır.
Okuduklarınız tamamen size kalmıştır.
yine beklerim.