21.6.10

Sinirlenmeyeceğim!

Bu müşteri hizmetlerine çok fena kafayı taktim ben. Argın yorgun eve geldim, şöyle açayım internetimi kafa dağıtayım dediydim ki ne göreyim; bağlantı yok. Neyse aradım işte ttnet müşteri hizmetlerini -4440375-. Her zaman olduğu gibi yine bir telesekreter abla karşıladı beni. Gerçekte de bu kadar güzel konuşuyorsa ben bu ablaya talibim arkadaş! Neyse işte, bir sürü numara tuşladıktan sonra etiyle kemiğiyle biri çıktı karşıma. Adını söyledi ama adını aklımda tutacak kadar sakin değildim o anda, dolayısıyla adsız diye geçecek tarihe bundan sonra. Derdimi anlatmaya başladım; "adsl ışığı yanmıyor, hatta telefonu taktım denedim çalıştı yani sorun kablolardan değil, splitter'siz direkt bağladım yine olmadı, bi bakırverseniz zahmet olmazsa emi" dedim? İşlerini kolay yapsınlar diye 10 dakika açıklamada bulundum yani ama aldığım cevap neydi hadi tahmin edin? "Teknik bir sebep nedeniyle yardımda bulunamıyoruz şu an...". Teknik destek birimi teknik problem yaşıyormuş zira. Gülsem mi ağlasam mı bilemedim. Neyse 1 saat sonra tekrar aradığımda problemin hattan değil modemden kaynaklı olduğunu söylediler. E ben de ne yaptım airties'ın müşteri hizmetlerini aradım -4440239-. Hala arıyorum ama teknik destek birimleri başka şeylerle uğraştığı için beni dinleyemezmiş. Arkadaş şaka mısınız siz? Teknik destek, müşteri hizmetleri filan alooo?! Yeni bir modem alacak kadar telefon konuşması yaptım anlayacağınız. Sonuç: kablosuz bağlantı özelliği olmayan eski modemimi taktım, öyle bağlanıyorum. Yenisini de anneme bağışlayacağım, ekmek filan keser üstünde artık. 

Bitmedi!

Pazar  günü de bilgisayar uyuzluk yaptı. Anakarta kadar güç geliyor, fanlar filan çalışıyor ama bios ekranı bile açılmıyordu. Bios'u resetledim, ram'leri söküp taktim, ekran kartını söktüm taktım ama çalışmadı. Nuh diyor, peygamber diyor, ama müslüman değil! Attım arabaya tamirciye götürdüm. Bunu asla bilmezsiniz bence: orada çalıştı! Aldım geri getirdim burada da çalışıyor. Meğersem canı sıkılmış, araba yolculuğu çekmiş canı. Bundan sonra kendisine daha fazla ilgi göstereceğim, haftada bir pencereden dışarı bakabilecek ahsvmhavbv.  

Aslında unutmuştum, bekleyin ben modemi biraz dövüp geliyorum. Türk mühendisleri tarafından onaylanmış bir tamir yöntemidir bu sonuçta. 

İşte birkaç gündür böyle olmayacak şeylere sinirleniyorum. Zaten canım da sıkılıyor. Başka birkaç konu da var ama onları sonra yazarım belki. 

Adaçayı?


10 yorum:

kepazeyim dedi ki...

2 günde 2 kere yüz göz oldum, bana da hizmet veremiyoz dediler, modemin ışıı yaıyo mu splinter takılı mı reset attın mı falan dediler, yaptım yea zati dedim, eşek diilim falan, ok o zaman hatlar bozukmuş dediler 2.sinde.

özcan dedi ki...

Bence, müşteri hizmetleri için müşteri hizmetleri açmak lazım.

Uniamo dedi ki...

Çok güzel bir konuya değinmişsin.'Meğersem canı sıkılmış, araba yolculuğu çekmiş canı.Bundan sonra kendisine daha fazla ilgi göstereceğim, haftada bir pencereden dışarı bakabilecek..' Yorumun çok güldürdü.(: ..cidden ttnet müşteri hizmetlerini ne zaman arasam hep aynı şeyler ezberledim artık..ama yine sorunlu yine sorunlu..Modem teknik desteğe ulaşabildin mi? En iyisi adreslerini bulup baskın yapmak olsa gerek.. yoksa kolay kolay açmazlar telefonu..

özcan dedi ki...

=)
modemin yanında olmadığım için şu an ulaşmaya denemiyorum. Akşam eve gidince son bir kez daha deneyeceğim.

Adsız dedi ki...

"bozulan bir elektronik eşya tamirciye götürdüğünüzde çalışmaya başlar" - murphy yasaları no: 327

ayrıca; yazıların sağ frame ile akrabalık kurma çabası yorumlarda da kendini göstermekte.

özcan dedi ki...

"şüphesiz ki biz elektronik eşyaları insanlığı sınamak için geliştirdik" -teknoizm(sabır suresi, ayet 28)

ikinci cümleni pek anlayamadım galiba. sonuçta hepsini yazan ben olduğum için o anki hislerimi yansıtmaları normal değil mi?

Adsız dedi ki...

http://img443.imageshack.us/img443/7126/yinebek.jpg

bratislava dedi ki...

ttnet kaçtır arıyor "müşteri bilgilerinizi yenileyeceğiz" vb. "yok diyorum canım kardeşim yok, kullanmıyorum ,iptal ettirdim ben köleliğinizi". bana mısın demiyorlar. arıza olduğunda ulaşılamayan müşteri hizmetleri pek bi sever oldu beni :S

Adsız dedi ki...

bence bir daha böyle bir şey başına geldiğinde, geleneksel yöntemleri dene. 2 yumrukta halloluyor, garanti ederim:) uğraşma tamircilerle, hizmetlilerle..
ayrıca :)?

özcan dedi ki...

bi ara beni de arayıp duruyorlardı. meşgulüm sonra arasanız diyordum, adam saat yedi gibi arasak olur mu diye randevu istiyordu. en sonunda evden annem halletmiş bıraktılar peşimi.

yumrukla tamir üzerine yüksek lisans başvurusu yapacağım ben zaten :|

Yorum Gönder

 
Okuduklarınız tamamen benim yazdıklarımdır.
Okuduklarınız tamamen size kalmıştır.
yine beklerim.